SPECIAL SERVICE ÜGYFÉLVÉDELMI TELEBANKÁR

Váltsd a terveid velünk valóra! Szívesen dolgoznál egy jó csapatban, megismernéd a legújabb pénzügyi és digitális trendeket, érdekes és változatos feladatok mellett fejlesztenéd tudásod és építenéd szakmai karriered? Nálunk a helyed! Csatlakozz a Raiffeisen Bank csapatához - legyen ez a Te lehetőséged!

Mi lesz a feladatod?

  •           Az ügyfélvédelmi telebankár pozícióban gyanús tevékenységeket fogsz monitorozni, speciális számítógépes rendszereink segítségével,
  • A csalásmegelőzés érdekében Bankunk ügyfeleinek tájékoztatása és esetleges kérdések megválaszolása lesz a feladatod,
  • A telefonon érdeklődő ügyfelek tájékoztatása mellett adminisztrációs feladataid is lesznek, illetve a Bank elektronikus fizetési megoldásaival (POS, QVik) kapcsolatban is tájékoztatást kell adnod az érdeklődő ügyfeleknek, ezért fontos, hogy naprakész tudással rendelkezz Bankunk termékeivel, szolgáltatásaival és eljárásaival kapcsolatban.

Miért érdemes velünk dolgozni?

Biztonság és fejlődés

  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
  • Fix versenyképes alapbérre, valamint teljesítmény alapú bónuszra számíthatsz,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk,
  • Egy vadonat új, igazán izgalmas, innovatív környezetben várunk.

Támogatás és juttatások

  • 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
  • Nyelvi, szakmai képzések várnak,
  • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.

Közösség és összetartozás

  • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
  • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
  • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, lehetőséged van hierarchián átívelően a visszacsatolásra: számítunk a véleményedre!

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • Lehetsz pályakezdő is, szakértő csapatunk segít a szakma elsajátításában,
  • Szereted, ha rugalmas és tervezhető a munkaidőd (H-V) és megfelelő kompenzációért cserébe havi néhány éjszakai beosztás is illeszkedik az életviteledbe (20:00-08:00),
  • Jó a problémamegoldó képességed, határozott a kommunikációd,
  • Aktív az angol nyelvtudásod – középfokú kommunikációképes szint szükséges, a banki szakkifejezésekre megtanítunk,
  • Ügyfélorientált gondolkodás jellemez!

Digitális kompetenciák

Ha Te is a mobilodon intézed el mindennapi ügyeidet, nyitott vagy a digitális újdonságokra, nem ijedsz meg egy Teams megbeszéléstől, akkor nincs más teendőd, mint az, hogy jelentkezz hozzánk! Nálunk egy olyan összetartó csapat tagja lehetsz, ahol folyamatosan új megoldásokat keressük és a digitális eszközök a mindennapi munkavégzésünk szerves részét képzik.

Hasonló állások, amik érdekelhetnek

+()

Állás adatai

Nyíregyháza
Ügyfélszolgálat / Call center
Munkatárs
Határozatlan idejű
8 óra
Angol (Középfok)
Középfokú
Megosztom másokkal a lehetőséget SPECIAL SERVICE ÜGYFÉLVÉDELMI TELEBANKÁR