PANASZKEZELÉSI MUNKATÁRS

Váltsd a terveid velünk valóra! Szívesen dolgoznál egy jó csapatban, megismernéd a legújabb pénzügyi és digitális trendeket, érdekes és változatos feladatok mellett fejlesztenéd tudásod és építenéd szakmai karriered? Nálunk a helyed! Csatlakozz a Raiffeisen Bank csapatához - legyen ez a Te lehetőséged!

Mi lesz a feladatod?

  • A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
  • A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
  • Az Ügyfélnek kiküldendő válaszlevél előkészítése, ellenőrzése és a panaszra adott válaszlevél megírása,
  • Telefonon történő kapcsolattartás, egyeztetés a panaszos ügyfelekkel,
  • Az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, szükség szerint megbízások rögzítése.

Miért érdemes velünk dolgozni?

Biztonság és fejlődés

  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
  • Fix versenyképes alapbérre, valamint teljesítmény alapú bónuszra számíthatsz,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk,
  • Egy vadonat új, igazán izgalmas, innovatív környezetben várunk.

Támogatás és juttatások

  • 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
  • Nyelvi, szakmai képzések várnak,
  • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.

Közösség és összetartozás

  • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
  • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
  • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, lehetőséged van hierarchián átívelően a visszacsatolásra: számítunk a véleményedre!

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Minimum érettségivel rendelkezel,
  • Ügyfélközpontúság jellemez,
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van írásban és szóban egyaránt,
  • Nem okoz gondot egy bonyolultabb probléma megoldása,
  • Strukturált gondolkodás jellemez,
  • stressztűrő képességed van,
  • Jó empatikus készséggel rendelkezel,
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban előnyt jelent,
  • Pénzügyi front- vagy panaszkezelési területen szerzett tapasztalat előny.

Digitális kompetenciák

Ha Te is a mobilodon intézed el mindennapi ügyeidet, nyitott vagy a digitális újdonságokra, nem ijedsz meg egy Teams megbeszéléstől, akkor nincs más teendőd, mint az, hogy jelentkezz hozzánk! Nálunk egy olyan összetartó csapat tagja lehetsz, ahol folyamatosan új megoldásokat keressük és a digitális eszközök a mindennapi munkavégzésünk szerves részét képzik.

Hasonló állások, amik érdekelhetnek

+()

Állás adatai

Nyíregyháza
Banki háttérművelet
Munkatárs
Határozatlan idejű
8 óra
Angol (Középfok)
Középfokú
Megosztom másokkal a lehetőséget PANASZKEZELÉSI MUNKATÁRS