MID OFFICE SZAKÉRTŐ (Befektetési alapkezelői terület)

Váltsd a terveid velünk valóra! Szívesen dolgoznál egy jó csapatban, megismernéd a legújabb pénzügyi és digitális trendeket, érdekes és változatos feladatok mellett fejlesztenéd tudásod és építenéd szakmai karriered? Nálunk a helyed! Csatlakozz a Raiffeisen Bank csapatához - legyen ez a Te lehetőséged!

Mi lesz a feladatod?

  • az alapkezelési tevékenység támogatása a partner szerződések felügyeletével, karbantartásával, igény szerinti bővítésével
  • rendszeres és eseti jelentések, riportok és beszámolók készítése
  • a kezelt alapok dokumentumainak (kezelési szabályzat, kiemelt információkat tartalmazó dokumentum, havi jelentés) menedzselése
  • termékfejlesztésben való részvétel
  • a jogszabályi elvárásoknak való megfelelés támogatása

Miért érdemes velünk dolgozni?

Biztonság és fejlődés
  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk.
  • Home Office lehetőséget biztosítunk.
Támogatás és juttatások
  • Számos Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
  • Nyelvi, szakmai képzések várnak,
  • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el,
Közösség és összetartozás
  • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
  • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
  • Közösségi tevékenységeken is részt vehetsz: sportkörök, Young Generation program, éves Raiffeisen Bank találkozó,
  • Jól-lét program, mely során figyelünk kollégáink fizikai és mentális egészségére,
  • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, számítunk a véleményedre! 

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • legalább 5 éves releváns tapasztalattal rendelkezel, alapkezelőnél szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel gazdasági vagy pénzügyi területen
  • angol nyelvtudásod szóban és írásban is magas szintű
  • kiváló kommunikációs és szervezési készségekkel bírsz
  • proaktív hozzáállás és problémamegoldó képesség jellemző rád

Digitális kompetenciák

Ha Te is a mobilodon intézed el mindennapi ügyeidet, nyitott vagy a digitális újdonságokra, nem ijedsz meg egy Teams megbeszéléstől, akkor nincs más teendőd, mint az, hogy jelentkezz hozzánk! Nálunk egy olyan összetartó csapat tagja lehetsz, ahol folyamatosan új megoldásokat keressük és a digitális eszközök a mindennapi munkavégzésünk szerves részét képzik.

Hasonló állások, amik érdekelhetnek

+()

Állás adatai

Budapest
Banki támogatói területek
Szenior szakértő
Határozatlan idejű
8 óra
Angol (Felsőfokú nyelvvizsgának minősülő id.nyelv-ismeret)
Felsőfokú
Megosztom másokkal a lehetőséget MID OFFICE SZAKÉRTŐ (Befektetési alapkezelői terület)