A Raiffeisen Bank weboldala sütiket használ az oldal működtetése, a használat megkönnyítése, az oldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
Kérjük, engedélyezze az Önnek megfelelő sütibeállításokat.
Célzó- és egyéni tartalmakhoz szükséges sütik
Ezek a sütik információt adnak arról, hogy mely termékeink, szolgáltatásaink és ajánlataink lehetnek relevánsak Önnek. Ezeket az adatokat annak érdekében használhatjuk fel, hogy célzott, egyéni tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek, és javítsuk a személyre szabott üzeneteink tartalmát.
Statisztikai sütik
Információkat gyűjtenek arról, hogy Ön és az oldallátogatók hogyan használják a honlapunkat, például mely oldalakat nézték meg, mely linkekre kattintottak. A sütik segítségével összegyűjtött információk elemzését arra használjuk, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, fejlesszük termékeinket. Ezen információk anonimek, egyikük sem használható fel az Ön azonosítására.
Alapműködést biztosító sütik
Elengedhetetlenek az oldal zökkenőmentes böngészéséhez, és lehetővé teszik a honlap funkcióinak használatát. Ez a beállítás mindig be van kapcsolva, mert a sütik adatai szükségesek a honlap működéséhez.
Sikeresen módosította a Cookie kezelés beállításait!
Performing system analyst tasks in an agile team developing local Frontend and Omnichannel systems.
Act as a local single point of contact for Group Salesforce solution deliveries local: coordinate local IT integration activities, represent local needs, ensure stable IT operation of the implemented solution
Adhere to IT processes and documentation needs (specifications, manuals, SLA, DR plan, KPI controls)
Maintain regular contact with Business stakeholders, plan and provide IT service requests, align delivery and support activities with local PMO/other impacted IT Delivery Units, ensure regular review of the IT service with Raiffeisen Bank International service provider
Be actively involved in the end-to-end design, implementation, testing, and production transition of the required IT delivery tasks, coordinate small to medium-sized cross-functional teams (IT analysts, developers, architects, IT testers) in delivering the required IT solutions.
Plan and maintain required IT service support, ensure SLA covers business needs, participate in IT incident and problem management
Permanently monitor the IT service quality and drive improvements of the relevant IT processes
Why is it worth working with us?
You’ll work both locally and in an international team at a leading bank
We provide Home Office (2 days / week)
You can choose from 16 types of Cafeteria benefits: SZÉP card, extra day off, commuting support, health insurance, tickets to cultural events and sports events,
We provide housing loan support, an employee account package
A modern working environment, dining rooms and cafes await you
As part of a well-being program, we pay attention to the physical and mental health of our colleagues
Application requires
you have at least 3+ years relevant experience as an IT System Analyst / IT Service Owner with a sound knowledge of software development lifecycle and IT service operations
you have the technical knowledge depth in computer system capabilities, and technology platforms, in understanding technical problems, and you can map business processes into technical solution
you have confident knowledge of English (ability to work with an international team)
you can work efficiently and proactively within a team as well as autonomously
you have analytical thinking, good problem-solving skills, and a structured work approach
you have strong communication skills, and you demonstrate a can-do attitude and good conflict-resolution skills
Advantages
you have Salesforce or CRM System knowledge
you have Frontend and Omnichannel Systems related experience
you have experience in the design and implementation of REST APIs, event-driven architecture
it is an advantage if you have already worked in an agile team
you are familiar with container technology
you have knowledge of microservice software architecture