Értékesítés támogató gyakornok (Kereskedelem- és Agrárfinanszírozási terület)

Csapatunk munkája jelentősen hozzájárul a Bank nemzetközi vállalati ügyfél-portfóliójának növekedéséhez és eredményeihez, ehhez keressük lelkes, fejlődni vágyó gyakornokunkat azonnali belépéssel.

Mi lesz a feladatod?

  • Támogatod a csapatban dolgozó ügyfélreferensek munkáját,
  • Ellátsz strukturált hitelekhez kapcsolódó lehívási, monitoring és egyéb adminisztratív feladatokat,
  • Statisztikákat és kimutatásokat készítesz, illetve ezek elkészítésében segítséget nyújtasz,
  • Kezeled a banki rendszereket, részt vehetsz a partnerintézményekkel végzett munkában, és
  • Bátran használhatod angol nyelvtudásodat.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Folyamatban lévő/megszerzett felsőfokú szakirányú (közgazdasági) végzettséged van,
  • Aktív angol nyelvtudásod, jó kommunikációs képességed van,
  • Örömmel dolgozol egy jókedvű csapatban és ügyfél-orientált vagy,
  • Fontos, hogy felhasználói szintű számítógépes ismereted legyen, 
  • Heti minimum 30 órát tudsz vállalni és képes vagy az önálló munkavégzésre

Digitális kompetenciák

Te is az okostelefonodat nyomogatva intézel el egy csomó mindent? A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában.

Számunkra, mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.

Nap, mint nap használjuk a kommunikáció megkönnyítése érdekében a Teams, Webex, WhatsApp, Viber és hasonló alkalmazásokat, és természetesen az MS Office programjai is elengedhetetlenek a hatékony működéshez, de több munkakörben speciális, az adott folyamathoz kapcsolódó egyedi szoftver használata is szükséges.

Hasonló állások, amik érdekelhetnek

Állás adatai

Budapest
Értékesítés / finanszírozás
Gyakornok/Pályakezdő
Határozott (6 hónap)
Teljes munkaidőben
Angol (Középfok)
Középfokú