Ügyfélkezelési folyamatokat támogató rendszerek szervezésére keresünk kollégát rendszerszervező munkakörben. A csapatunk vezette be a fióki front-end alkalmazást, amit sok éve bővítünk újabb és újabb funkciókkal, de mi menedzseljük az üzenetküldést, az időpontfoglalást is. Mi tervezzük a központi ügyfél nyilvántartáshoz kapcsolódó fejlesztéseket és a felelősségi körünkbe tartoznak a call center rendszerek, az ügyfélhívó és több portál alkalmazás is. Nagyon változatos a rendszerek köre, sokféle üzleti folyamattal, banki termékkel van lehetőséged megismerkedni, a bank összes szegmensével kapcsolatba kerülhetsz. A feladatok során üzleti területek képviselőivel, rendszerszervezőkkel, szállítókkal és üzemeltetési területtel együttműködve kell elérned, hogy az ügyfélkezelési folyamatokat támogató alkalmazásokban történő fejlesztések megfelelő időben és megfelelő minőségben jussanak el a fejlesztőtől az végfelhasználóig. A feladatok során elsődleges a jó kapcsolatteremtő készség, mert a fejlesztési folyamat több szereplőjével kell szorosan együttműködni a siker érdekében.

Rendszerszervező- Customer management területre

Mi lesz a feladatod?

A szervezői munka során feladatod lesz a társterületek támogatása az üzleti igények kialakításában, a rendszert érintő követelmények azonosítása és azok dokumentálása. Több rendszert érintő változás esetén a rendszerek érintettségének felismerése és az összefüggések kezelése. A megvalósításért felelős csapat tagjaként feladatod lesz a funkcionális és integrációs tesztelés, az elkészült megoldás tesztelésének megtervezése és a felhasználói tesztek támogatása, melyhez szoros együttműködést kell kialakítani a tesztmenedzserrel. Feladataid közé tartozik az érintett komponensek release-be sorolása és menedzsmentje, valamint az üzembe helyezés tervezése és felügyelete. A fejlesztési folyamat egésze alatt biztos fejlesztői háttérre számíthatsz, melyet több fejlesztői csapat biztosít számunkra. A velük való hatékony együttműködés a kulcsa a megfelelő megoldások kialakításának.
A fejlesztéseken túl feladatod lesz a csapatunkhoz tartozó rendszerek szakértői support-ja.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • 30 éve a piacon működő, stabil hátterű banknál dolgozhatsz.
  • Nyitott, közvetlen légkörben végezheted a munkádat, modern eszközök használatával.
  • Mert mi számíthatunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk.
  • Nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról.
  • Rugalmas munkavégzésre van lehetőség.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • • Van üzleti elemzői/rendszerszervezői/tesztmenedzseri tapasztalatod banki/pénzügyi területen, ügyfél-kezelési rendszerek, CC, IVR területen.
  • • Rugalmas és nyitott gondolkodású vagy, tudsz egy csapat részeként dolgozni.
  • • Van benned kezdeményezőkészség, szereted az egyéni munkavégzést az azzal járó felelősséget.
  • • Analitikus és problémamegoldó gondolkodásmóddal rendelkezel.
  • • Közgazdasági vagy informatikai szakirányon szereztél felsőfokú végzettséget.
  • • Van tapasztalatod UML modellezésben.
  • • Relációs adatbázisok, és SQL készség szintű ismeretével rendelkezel.
  • • Dolgoztál már agilis elvek mentén működő csapatban.
  • • Ismert számodra a szolgáltatás-orientált architektúra.

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt

Állás azonosító: 2575
Pozíció pontos megnevezése: Rendszerszervező- Customer management területre
Munkavégzés helye: 1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt
Szakterület: IT/Projektvezetés/Szervezés
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Nyelvek: Angol (Haladó)
Szükséges iskolai végzettség: Felsőfokú