Operatív CRM kampánymenedzser

Mi lesz a feladatod?

Operatív CRM oldalról támogatod a Multichannel Menedzsment és CRM főosztály kampánymenedzsment feladatait
Közreműködsz a CRM kampányok kivitelezésében (tervezés, szegmentálás, végrehajtás)
Részt veszel a kampányokhoz kapcsolódó kommunikációs anyagok megtervezésében és elkészítésében
Felelősségi körödbe fog tartozni a kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív folyamatok végig vitele
Szoros / aktív kapcsolatot tartasz a közreműködő társosztályokkal és a bank CRM ügynökségével
Aktívan részt veszel a bank hosszú távú CRM stratégiájának a megvalósításában.
Nyomon követed a kampányok eredményességét, statisztikákat készítesz, az elkészült riportokhoz értelmezéseket, magyarázatokat szolgáltatsz
Támogatod a Lakossági és Multichannel Menedzsment / CRM stratégiában rögzített projekteket

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • Befejezett felsőfokú tanulmányokkal rendelkezel (gazdasági vagy marketing/kommunikációs szakirányú végzettség)
  • Hasonló munkakörben (CRM kampánymenedzser, marketing / kommunikációs területek) szerzett 1-2 éves tapasztalatod van
  • Legalább középfokon kommunikálsz angolul (írásban és szóban egyaránt)
  • Jók a logikai / problémamegoldó képességeid
  • Proaktív, eredményorientált szemléletmódban szeretsz dolgozni
  • Jól reagálsz a változásokra, fontos számodra a csapatmunka

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt

Állás azonosító: 2719
Pozíció pontos megnevezése: Operatív CRM kampánymenedzser
Munkavégzés helye: 1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt
Szakterület: Stratégia/Termékmenedzsment
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Nyelvek: Angol (Haladó)
Szükséges iskolai végzettség: Felsőfokú
Osszd meg vagy mentsd el kedvenceid közé ezt a karrierlehetőséget:
Operatív CRM kampánymenedzser