A Raiffeisen a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítására. Leendő munkatársaink számára a betöltött munkakör jellegének függvényében továbbra is biztosítjuk az otthonról történő munkavégzés lehetőségét.

 További jelentős változás, hogy 2020 júniusától Budapesten, a központi területeken dolgozó munkatársaink egy új, belvárosi irodában végezhetik munkájukat, egy igazán modern környezetben, amely kiemelkedő színvonalat nyújt az egész munkaerőpiacon. (Agora, Göncz Árpád városközpont)

 Mivel a biztonságot tartjuk elsődleges prioritásnak, ezért a körülményekhez és trendekhez igazodva a teljes kiválasztási folyamatunkat felhasználóbarát, online megoldásokkal bonyolítjuk le és a belépésedet követően is a lehető leghatékonyabb módon szervezzük majd a munkádat!

 Légy Te is részese ennek a munkavállalói élménynek!
Nyiss ajtót a Raiffeisenre és teremts magadnak egy új jövőt!

Lakossági Kártya termékmenedzser

Mi lesz a feladatod?

  • Felügyeled és koordinálod a lakossági betéti- és hitelkártya termékek bevezetését, piaci pozicionálást, illetve az értékesítésének támogatását.
  • Nyereséges, piacképes, az ügyfelek igényeit kielégítő termékeket alakítasz ki és folyamatosan dolgozol ezek továbbfejlesztésén.
  • Koordinálod a termékek teljes életútját, a piaci igény/lehetőség megjelenésétől egészen a termék kifejlesztéséig.
  • A termékek árazás piaci pozicionálása, promóciója, a termékhez kapcsolódó folyamatok felügyelete és racionalizálása, az értékesítés és termékoktatás támogatása is a feladatod közé tartozik.
  • Folyamatosan figyelemmel kíséred a termékköre vonatkozó P&L alakulását és reagálsz az eredmények változásaira.
  • A kontrolling adatok alapján elemzéseket, kimutatásokat, beszámolókat készítesz a termékek profitabilitásának, értékesítésének alakulásáról.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • mert mi számíthatunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, közvetlen légkörben valósíthatod meg önmagad és tisztelettel bánunk egymással,
  • sikereiddel, szakmai tudásoddal karrieredet folyamatosan fejlesztheted.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • felsőfokú, gazdasági szakirányú (egyetemi vagy főiskolai) végzettséggel rendelkezel,
  • minimum 1-2 éves releváns bankszakmai tapasztalattal rendelkezel bankkártya területen,
  • érdekelnek a betéti- és hitelkártya termékek és ennek kapcsán nyomon követed a piacot, trendeket,
  • több feladat párhuzamos elvégzése nem jelent gondot számodra,
  • analitikus gondolkodásmód, stratégiai- és rendszerszemlélet jellemez,
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel bírsz,
  • angol nyelvtudásodat magabiztosan használod a mindennapokban.

Munkavégzés helye:

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont

Szakterület
Stratégia/Termékmenedzsment
Munkaviszony időtartama
Határozatlan idejű
Napi munkaidő
Teljes munkaidőben
Szükséges iskolai végzettség
Felsőfokú
Megosztom másokkal a lehetőséget Lakossági Kártya termékmenedzser

TOP 5 ajánlott pozíció