Feladatod a banki elektronikus csatornák L2 szintű alkalmazásüzemeltetési feladatainak ellátása

L2 Support Munkatárs (elektronikus csatornák)

Mi lesz a feladatod?

  • Java alapú, alkalmazásszerveren futó rendszerek és alkalmazások valamint mobil alkalmazások (Android, iOS) üzemeltetése, incidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatba
  • Verzióváltások előkészítése, telepítések nyomon követése, ellenőrzése banki környezetben valamint Google play és Appstore - ban
  • Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása
  • Kapcsolattartás társosztályokkal és beszállítókkal

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • van szakirányú felsőfokú végzettség vagy azzal megegyező 2+ éves IT szakmai vagy banki folyamatok mentén szerzett tapasztatod
  • van releváns üzemeltetési vagy rendszertámogatási tapasztalatod
  • Linux operációs rendszerrel kapcsolatos jártasságod
  • van mobil applikációban való üzemeltetési tapasztalatod
  • Oracle adatbázis-kezelő ismereted
  • szkriptelési tapasztalatod (pl.: SQL, Shel Script, etc.)
  • aktív angol nyelvtudásod
  • konstruktivitás jellemző rád
  • monotonitás-tűrési képességed
  • jó problémamegoldó képességed
  • csapatmunkára való készséged
  • Előny:
  • • WebSphear, JBoss, Tomcat ismerete
  • • NAGIOS felügyeleti rendszer ismerete
  • • Centrallog alkalmazás ismeret (Splunk, Elasticsearch/Kibana)
  • • MQ explorer ismerete
  • • ITIL ismerete, problémamegoldó gondolkodás, csapatmunka, kreativitás, precizitás

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt

Állás azonosító: 2817
Pozíció pontos megnevezése: L2 Support Munkatárs (elektronikus csatornák)
Munkavégzés helye: 1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt
Szakterület: IT/Projektvezetés/Szervezés
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Nyelvek: Angol (Közép)
Szükséges iskolai végzettség: Felsőfokú
Osszd meg vagy mentsd el kedvenceid közé ezt a karrierlehetőséget:
L2 Support Munkatárs (elektronikus csatornák)