IT HelpDesk munkatárs

Mi lesz a feladatod?

A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása. Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé. A felhasználói csoportok felé történő kommunikáció biztosítása a szolgáltatások tervezett változtatásairól, illetve a működés során bekövetkező esetleges problémák, fennakadások esetén. Az elvégzett tevékenységek pontos dokumentálása.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • kiváló kommunikációs képességel rendelkezel és legalább középfokú szakirányú (informatikai) végzettséged van, hasonló területen szereztél már munkatapasztalatot, alapszintű angolnyelv-tudással elboldogulsz, előny az alábbi technológiai környezet ismerete: Microsoft operációs rendszer, Office ismeretek (Windows 8), IBM operációs rendszer (OS/400, AIX).adatbázis kezelés (pl. ORACLE, DB2, SQL),Citrix, vékonykliens technológia, mentési, archiválási rendszerek (pl. Tivoli Storage Manager), nyomtatók és alapszintű hálózati ismeretek.

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt

Állás azonosító: 2718
Pozíció pontos megnevezése: IT HelpDesk munkatárs
Munkavégzés helye: 1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt
Szakterület: IT/Projektvezetés/Szervezés
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Nyelvek: Angol (Alap)
Szükséges iskolai végzettség: Középfokú
Osszd meg vagy mentsd el kedvenceid közé ezt a karrierlehetőséget:
IT HelpDesk munkatárs