Megismeri/Ismeri a kártyatársaságok reklamációkezeléssel kapcsolatos eljárásait, azok alkalmazásával intézi a reklamációk lebonyolítását. Feladata az ügyfél reklamációk teljeskörű kivizsgálása. Az RBI követelmények, és a helyi sajátosságok alapján végrehajtja a bankkártya visszaéléssel kapcsolatos kockázatok kezeléséhez tartozó folyamatokat. A bankkártya visszaéléssel kapcsolatban felügyeli a bankkártya tranzakciók monitorozásának szabályait. Felelőssége, hogy az ügyfeleink érdekeit képviselje a bankkártya reklamációk során és minimalizálja mind az ügyfelek, mind a bank veszteségeit. Felelősséggel tartozik a reklamációkezeléssel kapcsolatos megfelelő adminisztrációk ellátásában. A reklamációkkal kapcsolatos könyveléseket előkészíti és gondoskodik azok könyveléséről.

Chargeback munkatárs

Mi lesz a feladatod?

a bankkártya tranzakciókkal kapcsolatos reklamációkat regisztrálja és önállóan dönt a reklamáció formáját és menetét illetően – copy bekérés, first chargeback, compliance, stb.
a bankkártya reklamációk kezelésére vonatkozóan kidolgozza a bankban alkalmazandó folyamatokat és szabályokat
a folyamatok és szabályok változásának megfelelően módosítja a reklamációs eljárás elindításához szükséges nyomtatványokat
a hatályos törvényeknek megfelelően megszerkeszti az ügyfélértesítő leveleket (reklamáció befogadása, lezárása, további intézkedések) és a törvényben foglaltak szerint gondoskodik az ügyfelek értesítéséről
a reklamációval kapcsolatban önállóan dönt a reklamált összeg előzetes jóváírásáról és gondoskodik róla, hogy a tétel lekönyvelésre kerüljön
a reklamációs eljárás során önállóan, vagy szakmai segítséggel dönt a további lépésekről, szükség esetén egyeztet az ügyféllel
feladatkörébe tartozó, panaszekezelőrendszeren keresztül érkező panaszokat megválaszolja

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel,
  • tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
  • és mindemellett versenyképes juttatásokat kínálunk.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • rendelkezel közép, vagy felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) végzettséggel, gazdasági szakirányú végzettség előnyt jelent
  • A munkakör betöltéséhez 2-3 éves szakami tapasztalat szükséges, releváns területről
  • A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
  • megbízható, gyors, pontos munkavégzés
  • önállóság
  • jó problémamegoldó képesség
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás

Munkavégzés helye:

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt

Állás azonosító: 2450
Pozíció pontos megnevezése: Chargeback munkatárs
Munkavégzés helye: 1158 Budapest, Késmárk utca 11-13. - városközponthoz közelebb költözés előkészítés alatt
Szakterület: Banki támogatói területek
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Nyelvek: Angol (Közép)
Szükséges iskolai végzettség: Középfokú