A magyar bankszektor meghatározó szereplőjeként Contact Centerünkben megbecsült munkatársakkal magas szakmai színvonalon szolgáljuk ki ügyfeleinket. Azon dolgozunk, hogy egy olyan kedvelt, izgalmas, a szakmai és személyes fejlődés lehetőségét biztosító munkahelyet teremtsünk, amelyre büszkék vagyunk, és amely életre szóló karrierélményt nyújt mindannyiunk számára.

Banki ügyfélszolgálati munkatárs - Customer Experience Specialist (Nyíregyháza)

Mi lesz a feladatod?

Contact Centerünkben a Raiffeisen Bank lakossági, prémium-és private banki, valamint vállalati ügyfeleinek magas színvonalon történő kiszolgálása zajlik.
Téged keresünk ha:
Ügyfeleink telefonon érkező kérdéseire mindig a legjobb megoldásokat keresed;
készen állsz arra, hogy a tudásodat napi szinten fejlesztd és nyitott vagy az új kihívásokra;
képes vagy gyorsan és hatékonyan felmérni az ügyfelek igényeit és ezek alapján testreszabott lehetőségeket ajánlasz a figyelmükbe;
a hívások során megbeszélteket precízen rögzíted és adminisztrálod.

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Mert örülünk, ha van már tapasztalatod ezen a területen, de motiváltak vagyunk abban is, hogy megtanítsuk számodra ezt a különleges szakmát.
  • Mert nálunk fiatalos, nyitott, közvetlen légkörben valósíthatod meg önmagad.
  • Mert sikereiddel, szakmai tudásoddal a banki karrieredet folyamatosan fejlesztheted.
  • A versenyképes alapbéred teljesítmény alapú extra jutalékkal, műszakpótlékkal és több választható elemből álló Cafetéria kerettel egészítheted ki.
  • Exclusive Dolgozói bankszámlát nyithatsz nálunk, amellyel banki költségeidet alacsony szinten tarthatod.
  • Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető zöld irodaházban, garantáltan komfortos munkakörnyezetben dolgozhatsz.
  • Mert mi arról is gondoskodunk, hogy a munkából való hazajutást akár taxival is biztosítsuk.
  • Mert nálunk átfogó pénzügyi és banki gyakorlatra és ismeretre tehetsz szert, amelyet hosszútávon is sikerrel kamatoztathatsz.

Csatlakozz hozzánk, ha...

  • ügyfél- és profitorientált vagy és a szakma legjobbjai közé akarsz tartozni;
  • ösztönöz, ha jobb teljesítménnyel magasabb jövedelmet érhetsz el;
  • ha fontos neked, hogy a munka mellett a magánügyeidre is maradjon időd (az 1 hónapra előre kialakított változó műszakos munkarend mellett erre van lehetőséged, H-V - 6-24 közötti időszakban)
  • legalább érettségivel rendelkezel;
  • kitűnően és meggyőzően kommunikálsz;
  • jó problémamegoldó képességgel rendelkezel;
  • pontosan és precízen látod el a feladataidat;
  • ezen felül még angolul is kommunikálsz, extra munkabér kiegészítéssel díjazunk!

Munkavégzés helye:

4400 Nyíregyháza, Sóstói út 31/B

Állás azonosító: 2360
Pozíció pontos megnevezése: Banki ügyfélszolgálati munkatárs - Customer Experience Specialist (Nyíregyháza)
Munkavégzés helye: 4400 Nyíregyháza, Sóstói út 31/B
Szakterület: Ügyfélszolgálat/Call center
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Szükséges iskolai végzettség: Középfokú